Saturday, December 17, 2011

heyy ! I'm back !

yahh... uhukhuk..ermm.. testing2... 1.2.3.. haa~ ok dah... 

assalamualaikum !
wahh lew.... lama dah aku tak jejak dalam dunia blogger nie.akhirnye lepas gak geram aku nak berblog.dah sekian lama aku x menaip dalam belog nie. serius cakap ketagih giler nak menaip. BLOG-ADDICT ! selame ni dok menaip2 assignment jaa. xpa lah..hah ! skrang aku nak menaip puas2... hahahA ! 

okay y'all.. ape yang dah berubah dalam dunia blog nie skang ekk ? apa yang aku godek-godek time aku first bukak tadi nie.. aku tengok cam tak banyak perubahan. takpa lah, bagi aku, aku tak berapa suke perubahan nie.. especially dalam laman-laman sosial nie. yela, maner tak nye, kalau ade perubahan je, aku terpakse learn more about those renewal. Ahh.. leceh lah. tu sebab sampai sekarang aku still gune classic look dalam blogger nie.. cam kureng ja aku tgk. ahaha~ :)

ok, sapa nak aku blogwalking blog dia sambil2 comment ? (bajet artis) haha~ dah lama aku tak jalan2 kt belog orang nie..da lepas abih exam ni, buleh lah ak jalan2 balik kan.. sesaper yang sempat aku walking nanti..insyaallah aku komen2 kat entry2 korang ok.korang pun jangan lupe lawat2 belog aku yang tak brape best ni jugak eh.. nanti leh la kenal2. org ckp cara camtu boleh merapatkan sillaturrahim. betul tak ? :D


ok, that all from me today, just want share last words.

came back,
new stuff,
make it real. 

4 comments: