Friday, September 30, 2011

closing for Future.



assalamualaikum blogger sekalian. hari nie.. aku nak bagitau bahawa aku akan tinggalkan dunia blog buat sementara waktu. aku rasa sekarang sudah tiba masanya untuk aku tinggalkan dunia maya buat sementara waktu. semua nie pun atas sebab masa depan aku jugak. aku rase masa skarang nie aku perlu fokus lebih pada pelajaran aku. 


Aku tau dunia blog nie sangat tinggalkan banyak kenangan. Wujudnya BLOG nie amat mengajar aku banyak pengalaman dan maklumat baru yang aku belajar dari dunia blog nie. Antara blog yang mempunyai pelbagai maklumat ialah Blog Serius !! serius aku cakap macam-macam fakta yang menarik ada dalam Blog Power nie ! aku salute sangat !


tutupnya blog aku nie bukan bermaksud aku akan tinggalkan dunia blog nie selamanya, aku cuma tidak akan aktif macam dulu-dulu tu. bak kabo abg Ben. at least seminggu update satu entry. aku dah x buleh uat camtu dah skarang. tapi jangan risau..kalau ada masa yang sesuai aku akan buat entry and aku akan Publish kat Sahabat Blogger dan jugak Port Blogger.


that all i want to say now. dan saya berharap para blogger mendoakan saya agar berjaya dalam peperiksaa STPM aku yang tinggal lebih kurang Sebulan lagi..aku jugak akan mendoakan agar korang semua berjaya dalam hidup nie.

doakan kami berjaya ! 

close.
fokus !
for better future !
Insyallah !

3 comments: