Thursday, July 21, 2011

My last sports day.

Clifford sekolahku tercinta~

Assalamualaikum kawan !

ya. entry nie malas nak taip panjang2...( kalau taip banyak pon bukan semua baca pon..hee~ ) ok..kali nie aku nak tunjuk kat korang lah pembaca semua yang hari sukan yang ke 83 sekolah aku yang julung kalinya diadakan pada hari sabtu lepas bersamaan 16 Julai ( tak sempat nak update awal sbb sangat busy :P )

ok enjoy guys.
Clifford ada 6 buah rumah sukan antaranya ialah..

SABKI 

HOGAN 

ISKANDAR  

JAMIL 

 CHULAN

IDRIS

okay..untuk pengetahuan korang..aku Pengerusi rumah Hogan ! warne hijau lahh..dulu aku rumah Idris..tapi oleh kerana PRA-U penyertaan dalam rumah sukan dirombak kembali..so aku ditukar ke rumah HOGAN..tapi tak pe..aku terima seadanya..Yeah maju rumah HOGAN !! IDRIS PON !! YEAH !!!



Brass Band Clifford is the best bro..tak tipu punyaa laahh !

Acara bermula.



yahh ! ! walaupun rumah sukan dibawah pimpinan aku hanya no 3.
(lagi bagus dari tahun lepas yang dapat number last.)
mereka sudah bertunkus-lumus mengejar mata yang terbaik..
tahniah Sabki ! !

huii~ akhirnya sukan di clifford berakhir dengan jayanya..
sukan yang bermula pada pukul 2.30 dan berakhir pada 7.30
(sedangkan aku ade kat pdg skolah tu dari pukul 9 lagi yoi...haha..)

apapepun, haritu salah satu hari aku yang terbest lahh ! 
and itu lah hari sukan aku yang terakhir semasa aku bergelar PELAJAR.

sekian.

P/s : picture aku satu pon tarak..aiyo~

No comments:

Post a Comment