Friday, September 21, 2012

Tweet-tweet !

Assalamualaikum !

Haa~ Hari ni tak de apape yang best. Such  boring day. Baru je nak mula study. Kepala dh macam set, dan2 tu lah die nak pening lah ngantok lah, dan serangkai dengannya. Dah lah blambak assignment biar je dulu..HAHA. *sebenarnye malas ! HOHO ! 

So, aku tak ada amende nak update.. so dengan ini aku nak buat promosi kecil-kecilan lahh..haha..yelah nak buat promotion beso2 tak bleh.. PITIH TAKDOK ! *mentang-mentang duduk kelantan sekarang..udoh tukor loghat yak ! HAHA. bukan ape, aku faham loghat deme tuh. Tapi deme je yang tak faham loghat aku ! HAISHH~ susah-susah..maklumlah teman udoh lew pekat nyembang Perok nye.. ateh. nak bagi ade INTERACTION..terpaksa lah tukar loghat nye..ateh awok masok tempat orang nok buat camner yak? HAHA..

Okay, mai2 tuan-tuan, puan-puan yang jauh mari dekat, yang dekat rapat-rapat !! HAH ! Hari ni bukan nak promote ubat batuk, bukan nak promote minyak panas, dan jugak bukan promote ubat gamat, tapi, hanya nak promote TWITTER JER ! Hahaha~ :D 



Haa~ twitter je...maklum lah.. I'm still newbie ! memerlukan tunjuk ajar dari senior-senior tegar twitter nie. HAHA.


Haaatengok lah preview die dlu..mane tau berkenan ke..haha. pelik2...n mesti kome pelik nengok kan?...blog n twitter kau same lah ! tak rock lah macam nie.. !!  HAHA..umm.. memang. aku still lagi tak dapat nak tukar layout lain..sebab designer aku kat oversea skunk..haaa..nak buat sendiri tak reti..nak kene tunggu member balik dulu baru boleh suruh deme tolong buatkan yang baru ! betoi x HYZMYN dan CAPIK ?? ahha~ :D

Okay. hope korang follow twitter saye okay..kome follow jer..GUARANTY aku follow kome balik..

ini link nye~ :)


Jumpa di sana !!


No comments:

Post a Comment