Saturday, August 4, 2012

Noktah.

Noktah.

(........................................................)


Hahaaii.... rindu nye aku dah lame tak tulis blog. Sibuk lahh memanjang. Kerja-kerja, client, statement, form, outstation..blah, blahh, blahhh, something lahh. Hampir 4 bulan aku tak update entry. Sekarang semua tu dah berlalu. Noktah !  Rehat sementara. Pengalaman baru selepas ini. Dan kembali sibuk  ! HAISHH.... :(

Ahaa... sekarang ak sudah behenti kerja. Bebas dari kekusutan fizikal dan mental. hahaks. *macam terok beno keje nye .Aku sudah letih dengan semua permainan hidup ni. So, aku putuskan aku mengundur diri dari terus terseksa. *serius sastera ! HAHAHA. Semua dah berlalu 3 hari lepas. Dimana hari tu aku memberi notis terakhir aku pada leader dimana aku mahu menamatkan khidmat aku selama hampir 5 bulan aku bekerja. Bebas ! Freedomm !

 My last notice

Last wearing my working outfit. 
*arghh makin gemuk aku sejak dok kerja kat AEON ni ! chaish !

Office. *kaki takleh bedung.

antara kenangan aku.








Serious I will miss this moment. But, what can I do? Just I can make this moment as my memories.




Hah ! kenapa berhenti?
 haahaa.. sambung next entry lah...




2 comments: