Monday, July 4, 2011

Lake of peace.

Assalamualaikum kawan !
..
selamat tengahari semua ! haa~ hari nie aku nak update belog pasal kami semalam. haa~ maaf lah.. aku lambat nak update sebab semalam turn 'adik' aku guna lappy..yelah~ nak gune pc..ade problem pulak..nak gune lappy..lappy ade satu je..so kena lah aku kongsi-kongsi fa cai..lagipun perkongsian ni dapat mengeratkan silaturrahim..betul bukan?

okay~ back to our topic.. semalam aku dan kawan2 pergi ke kenduri kahwin rakan sekelas kami..tapi maaf lah..picture tak sempat nak ambik kat kawan so tak de lah..sudah makan-makan..jumpe pengantin jap..then we all plan to go to Tasik Raban..tak fikir panjang terus kami pergi sane..(dah la time tuh minyak motor da nak dekat abis..redah aje) this some of our picture I'll upload in here.






maaf..kualiti gambar kurang menarik kerana hanya mengggunakan kamera handphone..dan lagi gambar dari phone kawan aku..Adamilo.






okay that all for today...terima kasih kerana sudi meluang masa di belog saya..


sekian.

No comments:

Post a Comment