Saturday, July 2, 2011

Cerita tentang Atok dan cucunya =)

Assalammualaikum~

Semalam jari aku dah rase geli-geli sebab nak update entri hari ini. Hahaha. Hari ini nak update entri lawak juga la. Tapi tak tahu la korang gelak ke tak. Sebab aku yang taip ni pun bole gelak sambil taip. Kalau korang tak tahu la pula korang gelak ke tak kan. 
" syok sendiri ingat entri lawak sangat " 
Hahahaa


SEKADAR HIASAN

Ade seorang atok ni, bawak cucu dia pergi pejabat pos. atok dia nak pos surat kat pejabat pos tu. Memang la pos surat tak kan beli ikan ye tak? Lepas tu dah sampai pejabat pos tu. Atok tu pun masuk kan surat ke dalam tong merah pejabat pos tu untuk di pos. tetibe je cucu dia tanye.

Cucu :  atok buat ape tu?????

Atok :  atok bagi surat kat kawan atok cu!!

Cucu : ape  bodoh  sangat  kawan  atok  duduk  dalam  tong  merah  tu?!!

Atok :  erk ?? naseb baik cucu aku, kalau tak aku dah sumbat dalam tong ni sekali dengan surat
 T____T

Lawak tak?? Jangan kate ade yang pernah bace cerita ni. Penat tau aku taip 
:D
Hahahahhaha~


TOLONG GELAK

1 comment: