Friday, June 24, 2011

Pengaktifan semula !

Assalamualaikum kawan !!
..
Yo all blogger who always read my entry..
sudah lame aku menyepi...
akhirnya dapat gak aku nak melepaskan rindu aku kt blog nih !!!
..
Argh !
Dunia blog sekarang nie da semakin maju...
banyak yang aku sudah 'miss' sejak aku 'terpaksa' tinggalkan blog nie.
sudah banyak entry tentang kawan se'blogger' aku tak bace.
takpe kawan2..nanti aku bace entry korang yang meletops tuh !
hahaks !
..
tak lupe jugak kat sesiapa yang sentiasa melawat blog aku nieh..
walaupun blog aku nie yang sudah macam blog murahan .
tapi aku bertrimas kat korang tak putus-putus melawat blog aku..
walaupun aku tak buat entry baru dalam masa aku 'bercuti'.
thanks a lots friends ! 
..
okay itu saja untuk hari ni..
oleh kerana hari ni baru diaktifkan semula..
so, hari ni tak ade entry yang menarik..
 just nak mention kat korang je.
yang aku dah buleh start balik berblogging..
hee~
..
selamat  berblogging dan sekian,


=)

4 comments: