Wednesday, April 13, 2011

aku seorang BUSYMAN !!

assalamualaikum.
 konnichiwa !
hai...ape kabar semue reader?? chat..? lame x dengar citer korang..haha~ hah?? kenape lamer x update blog??

owh..umm.. btoi jugak tu..daa nak bersawang daa blog aku nie*sebenarnye daa taw da lame x update blog.. hehe~ okay straight to the point..aku nak buat pengakuan dan aku nak terus terang..haa~*daa macam aku buat salah jew..haha~ sekarang nie aku SANGAT SIIBUUUUUUK !!! :(


takpe..below aku sudah listkan semua bende yang aku buat sampai nak update  belog pown taa sempat daa..hahaks!
  •  variety of assignment
  •  active in uniform organisation
  •  study at friend's house until midnight
  •  practise MUET test
  •  school camp
  •  tuition classes
  •  finishing mural at school corridor
  •  appointment with doctor
  •  being a photographer
  •  being a manager in football match
  •  gadget searcher
  •  body-maker
  •  make planning for future holidays
  •  and many more... =)
haa~ banyak kan?? banyak kan?? haha~ nie ade lagi yang aku tak list kan..da x ingat daa buat ape last week....too busy..very very busy..haish~ nie pon aku curi mase membace aku...tapi kalo fikir balik...when I going to blogwalking.. ia gak boleh dikire mase untuk membace jugak kan?? betoi tak? betoi tak??haa~ haha~ =)


so aku rase soalan korang semua selame nie 'maybe' sudaa terjawab...tapi aku tipu jer !!! hahaha~ Okay2.sebenarnye nie sume betoi..x main2 dah..i know..its not funny right??sigh~ memang laa..aku memang tak pandai nak buat joke..tapi takper..nanti aku study how to make people laugh..hahahee~ =)


takpe insyallah nanti aku buat entry banyak2 macam blog ABANG BEN tuh..haha~ tapi kan..aku still sibuk until SULTAN PERAK BIRTHDAY..sebab start jumaat nie aku kene bertugas untuk satu kejohanan sepak takraw peringkat daerah..then aku kene push study MUET dalam mase yang same sebab time test MUET tuh same dengan mase aku bertugas..*owh man ..haish !! :(  *tapi nasib baik tournament nie boleh bagi aku markah ko-kurikulum..kalau tak usah harap aku nak join..haha~

..that all for today...
hope you all like it..
to orang kuala kangsar..kome kalo jumpe awok kat maner2 tegor2 la yeerk..! bukan teman sombong..idak rupe itu..idok same skali..bukan ape..teman kekadang tuh tak perasaan korang pon..maklum lew..teman nie rabon..haha~
okay guys chow ! =)
assalamualaikum !


tengok ! da macam sotong daa ! =)

P/s : taa dapat nak update blog lagi.. .sighhhh...=(

No comments:

Post a Comment