Saturday, March 5, 2011

merentas desa~

  
Yeah !! lari ! lari ! sume budax Hogan !!
fuh...lega rasenye...suda abih pon kejohanan Merentas desa nie..best giler ahh ! Aku..selaku ketua rumah sukan warne Hijau..bangga ngan prestasi budak2 aku..walaupun x sehebad rumah sukan yg lain tpi x pew..mase bnyk lagi char..kitorang akan cube yg terbaek !! Chaiyok2 semua !!huahahahaha~ walaupon daa macam nk pecah pale aku dibuatnye nk melayan kerenah budak skolah nie..tpi atas support mmber2 sume..event semalam semua jalan lancar !

Yang syok nyer..kiteorang grup PERTINA..daa bukak gerai jualan ...we all sell variety of  food ..ingatkan kiteorang rugi besa aritu..da nk dkt abih event..jualan kiteorng cm x sentuh pon..haha..tgk2 sekali dtg macam 10 bas dtg nk mkn...sume muke mcm x makan 3 ary..haha..Lapo2...haha~ alhamdulilah...all of it SOLD !..that a great day i ever had..haha~ best2..

Dengan pelbagai ragam manusia dpt aku tgk semalam..ade yang best..lawak..kesian pon ade.. gelak ketawa murid2..kawan2..guru..menbuatkan suasana waktu tu..haish! syok lahh !! tpi nk uat cmner..taon akhir aku kt skolah tu..memang x aku lupakan..eva ! =)

P/s : great memories make people happy ! =)

2 comments: