Wednesday, March 9, 2011

Merebak disini..


assalamualaikum
hari ni aku dapat taw satu citer yang buat aku nak..
Marah + tension = ngamok ! grrr...
want to ask y'all something .
Apa perasaan korang kalau member ko tikam blakang ko??
especially about your deterioration ?

Because this problem..aku daa hilang tumpuan nak jawab exam pagi tadi taw ark??? this all your fault !! alasan kaw demi kebaikan 'kami' ..tpi  ko xsedar yang ko buat tu bukan untok kebaikan tapi keburukan ! kaw buat nie atas alasan untuk mengubah kami..tpi ko xsedar yang kami nie bertungkus lumus untuk  mengubah kaw !!!

Tapi aku mengaku..waktu nie mmg btoi kami yang salah..setiap manusia akan melakukan kesilapan.. I not perfect...we all not perfect.. but we must know our mistakes to correct it..but the problem is ..tak perlu lahh nak menghebah-hebahkan kesalahan kami tu kt public.. haish..Sabo je lew...=)

Bende dah berlaku..kita xleh nk ubah daa..tapi  peristiwa nie mengajar aku erti persahabatan..mengajar aku berhati2 untok mencari kawan.. hope mengajar korang gak..=)

1 comment: