Monday, March 21, 2011

kau buat hal lagi ! =(

adoi..kenape la 'kau' nie...tak abis-abis nak buat hal la..hari tu 'kau' daa buat hal macam nie jugak..nasib baik tak lame..kejap jew daa baik daa..ini tak..daa nak dekat seminggu daa 'kau' buat hal..

sebabkan 'kau' aku nak buat keje pun susah..banyak assignment aku daa sangkut...semua tak ciap..tertangguh..cikgu sume daa marah gile kat aku..mane tak nye..semua keje die tak siap agy..sok aku rase deme mesti ngamok punyer..haish!~ menyusahkan aku jer lahh..

tapi kan..sebenarnye 'kau' penting sangat dalam hidup aku..kalau x der 'kau' aku sedih sangat...terus terang aku cakap..aku perlukan 'kau'..memang betul aku buleh cari banyak lagi yang boleh mengantikan 'kau'..tapi aku tak nak...aku mempunyai 'kau' sudah cukup memadai..

Suare dari blakang : heyy~ ape ko buat nie iman..?? alaa..PC tu rosak jew...pergi format balik ok laa die..nie dok berjiwang-jiwang macam orang putus cinta nie pahall?? giler!! hahaha~

Aku : alamak~ hahaha~ (segan + terkejut) =O

P/S : errmm...PC aku rosak lahh...tu jew yang sebenarnye nak bgtaw..! =)


4 comments:

  1. ni mesti pc kamu kena virus lagi tul tak??

    ReplyDelete
  2. malas ckp mals je...nk slh kn pc lak...hahahaha

    ReplyDelete
  3. salleh:xlahh..clap update ape tah..haish~

    ReplyDelete